Pogoji poslovanja

  1. Splošno

    S spletno stranjo www.cebebelarstvo-stibilj.si upravlja čebelarstvo Stibilj, v nadaljevanju prodajalec. Čebelarstvo Stibilj se ukvarja s pridelavo in prodajo čebeljih pridelkov. S pogoji poslovanja vas je prodajalec dolžan seznaniti pred samim nakupom v spletni trgovini. Prodajalec si pridržuje pravico do sprememb pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila.

  2. Cene

    Vse cene so navedene v EUR in ne vključujejo DDV. Čebelarstvo Stibilj ni davčni zavezanec. Cene veljajo od trenutka oddaje naročila. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.

  3. Način plačila

    Prodaja pridelkov se izvaja le na področju Republike Slovenije. Pri nakupu v spletni trgovini prodajalec omogoča več načinov plačila blaga: plačilo po povzetju in  bančno nakazilo na TRR.

  4. Stroški poštnine

    Stroški poštine na relaciji Vipava-Nova Gorica znašajo 4€ v kolikor je vrednost naročenega blaga manjša manjša od 50€.

    Pri naročilu nad 50€ je dostava na relaciji Vipava-Nova Gorica brezplačna. Dostavo opravi prodajalec osebno. Večje količine po predhodnem dogovoru s kupcem prodajalec dostavi tudi drugje po Sloveniji.

  5. Naročilo blaga

    Naročilo blaga se opravi na spletni strani preko obrazca za naročilo. Naročilo je možno oddati tudi preko e-pošte ali telefona. Kontaktni podatki so navedeni na spletni strani. Vsi podatki o naročilu so shranjeni v interni evidenci čebelarstva Stibilj. Če naročenega blaga prodajalec ne more odpremiti v obljubljenem roku, o tem obvesti kupca po e-pošti, ki lahko odstopi od pogodbe.

  6. Dostava in osebni prevzem

    Paket je odpremljen v treh delovnih dneh od oddaje naročila. O točnem datumu in uri dostave se kupec uskladi s prodajalcem pri sami oddaji naročila. Želje glede prevzema/dostave lahko kupec sporoči ob zaključku naročila v razdelku “Obvestila ob naročilu”. Prodajalec v vsakem primeru kupcu potrdi datum, uro in lokacijo prevzema. V kolikor želi kupec naročilo prevzeti osebno na prodajalčevem naslovu se je o tem dolžan dogovoriti s prodajalcem. Načeloma je prevzem možen vse dni v letu v kolikor je nekdo izmed družinskih članov prisoten na domačem naslovu.

  7. Postopek nakupa

    Pri nakupu v spletni trgovini je potrebno, da nov kupec najprej izpolni potrebne podatke skupaj z uporabniškim imenom in geslom. Po uspešni registraciji ima kupec možnost nakupa željenih pridelkov. V zavihku Moj račun lahko preverja status naročila, pregleduje naročila ali spreminja svoje osebne podatke za plačilo in dostavo. Po uspešno zaključenem nakupu je pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

  8. Preklic naročila

    Kupec lahko naročilo prekliče preko telefona ali e-naslova v roku 24 ur in pri tem navede številko naročila. Kontakta sta navedena na spletni strani.

  9.  Vračilo prejetega blaga

    Kupec lahko prodajalcu v 15-ih dneh od prevzema pridelka sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Preklic pogodbe sporoči na e-mail naslov. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je povratni prevzem naročenega blaga. Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 15-ih dneh po sporočilu o odstopu. Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, prodajalec pa mu mora vrniti plačano kupnino v roku 15-ih dni po prejemu vrnjenega blaga. Prodajalec kupnino vrne preko TRR, gotovinskih vračil ne izvaja. V vračilo kupnine se ne šteje znesek za opravljeno storitev dostave. Kupec je dolžan blago vrniti na lastne stroške. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu ali da se količina ne ujema, je kupec dolžan poravnati nastalo škodo.

  10. Tehnična pomoč pri naročilih v spletni trgovini

    Kupec se lahko v primeru tehničnih težav ali potrebe po dodatnih navodilih pri nakupu v spletni trgovini kadarkoli obrne na skrbnika spletne trgovine-prodajalca. Prodajalec je dolžan odpraviti težave v najkrajšem možnem času. Kontakt je možen prek elektronskega naslova ali telefona.

  11. Varovanje osebnih podatkov

    Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca. Prodajalec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila. Pridobljenih podatkov brez vašega privoljenja, prodajalec v nobenem primeru ne bo posredoval tretjim osebam.